Praktisk informasjon


På denne siden finner du generell praktisk informasjon om Bilia Cup 2017 som det er viktig at alle deltagende lag setter seg godt inn i før cupen.


Cupreglement alle klasser

Turneringsregler klasse 12 år
  • For klassene jenter og gutter 12 år med resultater, tabeller og sluttspill gjelder ett eget turneringsreglement. Dette reglementet supplerer det ordinære cupreglementet for Bilia Cup 7'er, samt annen praktisk informasjon slik det fremkommer her på biliacup.no.
  • Last ned turneringsregler for klasse 12 år >>

Kampgjennomføring
  • 1x25 minutter pr.kamp
  • Alle lag spiller minimum 3 kamper

Kamparenaer

Hvor finner du arenaene?

Parkering og transport
  • Gode parkeringsfasiliteter på Østre Greverud kunstgress. Parkering kr. 50,-.
  • Alternativ parkering finnes på Greverud Skole.
  • Under 7'er-cupen 14-15.oktober settes det opp gratis buss for mellom Østre Greverud kunstgress og Sofiemyr kunstgresss. Bussen har avgang 00, 20 og 40 minutter over hver hele time og kan benyttes fritt av både spillere, støtteapparat og tilskuere.

Registrering av lag
  • Alle lag skal registrere sitt/sine lags ankomst i sekretariatet på Østre Greverud kunstgress senest 30.min før lagets første kamp. Dette gjelder for samtlige lag, selv om laglistene på forhånd er registrert/levert. Sekretariatet er lokalisert inne i Idrettshuset.
  • For lag som spiller sin første kamp på Sofiemyr kunstgress under 7'er-cupen (dvs. kamper satt opp med bane SKG 1,2 og 3 i kampoppsettet ) så må lagleder innom sekretariatet på Østre Greverud for å registrere sitt/sine lag før første kamp.
  • For lag med første kamp på Sofiemyr kunstgress oppfordrer vi for øvrig til at alle spillere, støtteapparat og foresatte først møter på Østre Greverud kunstgress og benytter vår gratis buss videre derfra til Sofiemyr.

Fotografering
  • På våre diplomer benytter vi lagbilder, og alle lag må derfor fotograferes rett etter første kamp.
  • Fotografering finner sted i Bilia Cup teltet
  • For lag som spiller sin første kamp på Sofiemyr kunstgress (dvs. kamper satt opp med bane SKG 1,2 og 3 i kampoppsettet ) så må laget umiddelbart gå til fotografering etter ankomst på Østre Greverud kunstgress.
  • Lagbilder brukt på diplomer publiseres på våre websider så snart som mulig etter cupens avslutning.

Premieutdeling
  • Premieutdeling finner sted rett i etterkant av lagets siste kamp, og gjennomføres i cupteltet på Østre Greverud kunstgress.

Fair Play
  • Husk gjennomføring av FairPlay-hilsen rett etter hver kamp.
  • Forøvrig ønsker vi å støtte opp om arbeidet for Fair Play og oppfordrer alle til å sette seg inn i NFF's Foreldrevettregler.
  • Last ned NFF's Foreldrevettregler >>

Dommere
  • Oppegård IL Fotball benytter mye ressurser på å utvikle gode dommere til barnefotballen. I den sammenheng ønsker vi å gjøre lagene oppmerksomme på at vi benytter Bilia Cup som praktisk trening i forbindelse med klubbens dommerutdanning.
  • Samtlige dommeraspiranter har gjennomført teorikurs i forkant, men for noen kan det være første gang de entrer en fotballbane som dommer. Erfarne dommere vil følge opp under kampene, og evaluering vil foregå i etterkant. Vi ber om forståelse om noe uforutsett likevel skulle oppstå.

Kommentarer

JPC Mudo Follo Trykk Impuls Helse Sykkelboden Unibuss Rush Unil Lerøy VM Gruppen The Well Dr Oetker Follo Truckutleie Megazone Egon Gamle Tårnhuset Østfoldbadet AGA Sagtun